Trois Tone a început în 2008 cu tricouri pictate în trei nuanțe – de aici și numele brand-ului. Mai apoi a început să se axeze pe reinterpretări pop-art ale operelor de artă celebre și, acum, ne invită să ne gândim singuri design-urile pentru tricouri. Intenția din spatele acestor tricouri custom made este de a dezvăța oamenii de hainele de mall pe care le poartă toată lumea și a-i obișnui să poarte piese care să îi reprezinte ca indivizi. În aceeași idee, vara asta a lansat o colecție de ii, rochii și cămăși cu motive tradiționale din toată lumea. Colecția se numește Native Heritage, tocmai pentru a trimite la originea din spatele hainelor pe care le purtăm. Înainte de Trois Tone, Adi, tipul din spatele brand-ului, a făcut liceul de arte plastice Tonitza din București, apoi a dat la Jurnalism, în ideea în care își dorea să se priceapă la mai multe lucruri. Tricourile au venit în momentul în care a vrut să aplice înclinația pe care o avea către pictură și motivația simplă a fost „de ce altceva și nu îmbrăcăminte?”.
Procesul de creaţie depinde, în mare măsură, de design-ul fiecărui tricou. Poate să dureze între 6 și 14 ore, la care se adaugă și timpul de croială, în funcție de modelul ales. Toate design-urile sunt pictate în acrilic, pentru că e cel mai rezistent la spălare, iar tricourile pe care se pictează provin de la un croitor care lucrează fiecare dintre cele patru modele de croieli puse la dispoziţie. Per total, cel mai multă energie se consumă la partea de asigurare a calităţii: să nu se deterioreze sau decoloreze și să nu aibă niciun defect. Tricourile costă 100 lei (cele la care se folosesc cinci culori), 120 lei (cele la care se folosesc mai multe culori) și 130 lei (tricouri cu design realizat în totalitate de Adi, pornind de la cererea clientului).
Dacă îl întrebi despre cea mai ciudată personalizare, zice că trebuie să fi fost primul tricou, pe care s-a pictat singur, pentru exercițiu. Cu toate astea, cea mai ciudată cerere venită de la altcineva a fost un semn zodiacal desenat de un tip. Pe lângă faptul că a trebuit să refacă tot desenul, Adi a trebuit să adauge datele de naștere ale fiecărui membru al familiei persoanei respective. E ca și cum ai lucra într-un salon de tatuaj: câteodată desenele care ți se cer sunt bizare, dar cel puțin știi că ele reprezintă o parte importantă din personalitatea omului.
Dacă vrei să câștigi un tricou personalizat Trois Tone (pentru ea sau el, cu design la alegere), spune-ne mai jos, într-un comentariu, până pe 1 octombrie la ora 22:00, ce ilustrație sau cuvinte ai alege să-ți pui pe tricoul custom made și de ce. Câștigătorul ales de redacție în funcție de răspuns va fi anunțat pe 2 octombrie, la ora 12:00.
***
Trois Tone pe Facebook, unde se caută inspirație și se fac comenzi.
CONCURS: Câştigă un tricou personalizat cum îţi place ţie, de la Trois Tone
Trois Tone, brand-ul cu tricouri custom made care să ne dezvețe de hainele de mall, dă un tricou de personalizat după plac celui sau celei care ne convinge cu ideea lui de model.
Cuvinte cheie:
concurs tricou tricou personalizat tricou pictat pop art trois tone custom made ii native heritage