Sex şi musicaluri

Sodomy / Fellatio / Cunnilingus / Pederasty / Father, why do these words sound so nasty? / Masturbation / Can be fun / Join the holy orgy / Kama Sutra / Everyone! – Hair, Milos Forman (1979)

Sub acest motto am înșirat mai jos pofte proprii și personale, sincere și de nestăpânit. Pentru că cele mai tari partide de sex se întâmplă pe muzică sau în musicaluri:

Pofte colerice și violente

Cell Block Tango - Chicago

Pop! Uite cum împroaşcă toţi pereţii / Six! Puteam să jur că o să zică „sex” / Squish! Cu tocul pe carne storcită / Uh-oh! 1,2,3 leşinăm / Cicero, dacă ştiai că ajungi hotel şi replică în gura unei Zeta-Jones perfecte, filosof nu rămâneai. / Lipschitz, băiete, sănătate şi cele bune familiei.

Pop! Six! Squish! Uh uh, Cicero, Lipschitz!
, o iau încet fetele, dar le vezi, cum le zvâcnesc coapsele şi vor să sară de după gratii şi Pop! Six! Squish! Uh uh, Cicero, Lipschitz! ajunge repede la paroxism pe episoade. Perfecţiunea o atinge tipa care scoate uşor, călare şi în şpagat (cum altfel?) panglica roşie din gura amărâtului, o ţine între dinţi şi se ridică: you, know, some guys just can’t hold their arsenic. Fato, suntem cu tine! Dată naibii e şi madam Zeta-Jones când mârâie urlat printre dinţi, de se-aude şi până la fraierul îmbâloşit din ultimul rând: the spread-eagle! Să se ştie.

Oricum, ceva mai sexi decât adunătura asta de femei răzbunătoare cu joc de glezne şi metodă, nu cred să existe. Şi dacă există, trebuie omorât: The dirty bum, bum, bum, bum, bum!

Roxanne - Moulin Rouge

Bun. Avem una bucată mustaţă de Dali dar nu tocmai, ataşată unei voci a naibii de răguşite, de zici că a băut testosteron cu prea multă gheaţă. Toată treaba asta se bagă într-un corp de argentinian focos cu bretele şi cămaşă roşie desfăcută la fix. Şi începe şi dă din tocurile alea de zici că vrea să fută parchetul, nu altceva, şi dă-i, şi urlă: First there is desire! Băi şi îl crezi, că nu prea ai încotro, mai are şi brăţările alea de piele, late şi bine strânse pe mâini, de nici nu vrei să te gândești ce ai putea face cu ele când le desface. Ăăăă, revenind, între timp se strică treaba: suspicion! Jealousy! Anger! Betrayal! La naiba! Mamă şi ce-o mai învârte pe fata aia că nici ea nu ştie ce a lovit-o şi apoi o dă-ncolo şi rage (efectiv, şi cu ecou!): Jealousy. Yes, jealousy... Will drive you... mad! Din partea mea putea să se oprească aici şi mă declaram fericită cu un infinite loop pe ultimele două replici, dar distracţia abia acum începe. Apar băieţii, se-nvârte fata, se-ntinde, cade, ăsta tot insistă: Roxaaaaaaaaanne!

You don't have to wear that dress tonight. Eh nu trebuie, trebuie, şezi cuminte. Se mai lamentează şi McGregor de câte ceva, dar apoi îşi cuplează vocea cu piratul argentinian care rage, se-ncruntă, şi se plimbă felin şi plin de spume și de dermatograf. Abia atunci începe toată lumea să danseze de parcă-i muşcă gelozia de fund şi ar şti că la sfârşit moare fata. Şi dacă nici când începe vioara aia să tremure-a dramă din toate corzile şi ăia urlă toţi ca apucaţii, nu ţi se urcă sângele la cap şi nu vrei să vină unu’ (ca ăia) să te ia, să te smucească şi să te frângă din spate într-un dans, nu eşti om. - Emilia Barbu 

Pofte spontane

Alcoba Azul - Frida

Cineva spunea despre tango că e like sex, except with clothes on. Dar chiar și așa, with clothes on, e greu să-ți ții libidinoșenia în frâu, când avem: spate gol și cap lăsat pe spate; sunet de tocuri pe podea de lemn și ritm ținut de bătaia palmelor; chitare și râsete depline; acordeon și fum de țigară; o voce puternică, pasională, care să îmbrace pașii de dans. Și Salma Hayek dansând cu o tipă cu un cap mai înaltă (Ashley Judd), pe care o domină gentil, cu o atitudine stilizată de Mantis religiosa: sex apoteotic și după - devour.

My Sharona - Reality Bites

N-ar părea că un dans pueril într-un supermarket e ceva sexy. Dar aici e vorba, de fapt, despre Winona Rider in her twenties, dansând energic într-un supermarket, acompaniată de o gașcă de prieteni care emană toată beția aia de alcool și tinerețe pe ritmurile My Sharona. În tot timpul ăsta, Ethan Hawke privește afazic, iar vânzătorul urlă un hey pe post de mai potoliți-vă cu gălăgia - perfect pentru contrastul și mai puternic dintre lumea lor și realitatea aia despre care se spune că mușcă. Dar ea, Winona - ei bine, ea nu dă doi bani, și continuă să danseze. Și tunsoarea aia neglijentă i se ciufulește și mai rău, și se zbânțuie ca și cum n-ar vedea-o nimeni, și pare că nu-i pasă de nimic pentru că hey, e fix în perioadă aia scurtă a vieții în care ai lumea la picioare. Și asta - asta e foarte sexy. 

Girl, You’ll Be a Woman Soon - Pulp Fiction

Mia Wallace e soție de miliardar, actriță ratată și dependentă de droguri. Ceea ce n-o face mai puțin futabilă. Când intră în sufragerie și dă drumul la magnetofon, cu haina aia atârnând fără voință pe ea, începe un dans al ielelor, în care îngână nu doar versurile, ci și fiecare sunet al melodiei. E clar că e acolo. Și filmată așa, de după un perete, pare că tragi cu ochiul la un moment foarte sincer de lăsa-m-aș în voia sorții. Falsează nonșalant peste refrenul de la Girl, You’ll Be a Woman Soon, înoată, împinge din șolduri, se zbate. Apoi, cu la fel de multă nonșalanță, face supradoză. Ceea ce n-o face mai puțin futabilă. - Larisa Baltă 

Pofte voyeuristice

TOT - Velvet Goldmine

Although what you are about to see is a work of fiction, it should nevertheless be played at maximum volume.

Brian Slade, nom de rock Maxwell Demon, este Jonathan Rhys Meyers.
Curt Wild, un Kurt Cobain cu apucături de Courtney Love, este Ewan McGregor.
Ewan îi spune lui Jonathan că e făcut din fildeș și aur, și că The curves of your lips rewrite history. Lui Arthur Stuart, care este Christian Bale, și care se uită, îi transpiră puful de deasupra buzei de excitare, poftă și fascinație. Filmul continuă să se scurgă așa, decadent și ambiguu sexual, pe muzică de Thom Yorke, Placebo, Pulp, Lou Reed și alții, într-o mare de droguri, sclipici, piele și glam. Gurile rele spun că Velvet Goldmine este un videoclip de două ore, dar să-ți petreci atâta timp (!) frecându-ți coapsele între ele nu mi s-a părut niciodată un neajuns.

Pofte psihotice


Singing in the Rain - Clockwork Orange

În alb se îmbracă băieții ordonați. Lapte beau băieții cuminți. Beethoven ascultă băieții vădit interesați de artă și frumos. Iar băieților ăstora le place mai presus de orice să meargă în vizită la oamenii bogați. Și plăcându-le atât de tare să facă asta, într-o noapte îi vizitează pe domnul și doamna Alexander, care sunt și ei vădit interesați de artă și frumos, dar într-un fel diferit.

Și doamna Alexander, întreruptă fiind de bătaia din ușă, se ridică din fotoliul elegant mov în interior și alb-lucios în exterior, ca să se ducă la ușă.
Și doamna Alexander este îmbrăcată într-un costum mulat și roșu.
Și doamna Alexander, după câțiva pași sonori pe podeaua foarte imaculat lustruită, deschide ușa.
Băieții, care s-au gătit cu măști cu nas lung, chicotesc până în sufragerie, unde domnul Alexander citește la birou, cel mai probabil ceva important. Și băieții dansează, și cântă, și iau corpul roșu al doamnei Alexander pe sus.

What a glorious feelin' / I'm happy again - Și taie materialul care îi acoperă sfârcurile cu o foarfecă mare și rece.
I'm laughing at clouds/ So dark up above - În loc de bună seara domnul Alexander primește un vârf de pantof în gură, care îl aruncă cu boltă pe jos. Încearcă să se uite în ochii doamnei Alexander, dar probabil nu o vede. Și nici ea pe el.
The sun's in my heart / And I'm ready for love - Băieții cuminți râd și le introduc oaspeților niște mingi în gură, după care fac ordine cu picioarele pe biroul mai înainte menționat. Apoi fac ordine în bibliotecă, înclinând-o peste birou.
Iar după asta, totul fiind atât de ordonat și doamna și domnul Alexander tăcând brusc, și ambianța fiind cel puțin plăcută din cauza melodiei vesele și antrenante, băieții sigur se gândesc ce vizită frumoasă a fost și că ar fi timpul să plece. Bonus! I-au învățat pe oaspeții lor ceva nou: vorba cu nu le deschide străinilor e o prostie. - Teona Galgoțiu

Pofte în grup

Take off with us - All that jazz

Take off with us te ia prin învăluire, te amuză, te intrigă, te amețește, dă cu tine de toți pereții și te termină în puțin peste 8 minute. E poate cea mai bună secvență de orgie dansată, cu întorsături de situație, în fix trei acte semnate Bob Fosse.

Actul 1 - Meet our friendly, eager crew. They only live to service you... service, service, service...
O gașcă de stewarzi și stewardese baletează agitând în aer mâini înmănușate, șepci și zambete largi. Sunt o echipă, mișcările sincron antrenează un ritm alert de music hall, ușor recognoscibil și oarecum învechit, menit să relaxeze, să îndepărteze prejudecățile. Oamenii ăștia sunt simpatici și vor să te facă să te simți bine.

Actul 2 - Welcome aboard Erotica. Flying not only coast to coast, but anywhere your desires and fantasies wish to take you.
Mănușile zboară, la fel și bluze, pantaloni, dresuri, șepci, șosete. Rămân maieuri, bikini și se formează perechi. Fac cunoștință, se cuplează. Pe toate gusturile. În toate variantele. Music hall-ul încetinește ritmul cât să permită picioare pe sus, arcuiri de spinări, prize sugestive. Fiecare pereche dansează sexul și se lasă mângâiată pe toate părțile de cameră. Suntem invitați să privim, să poftim, să ne fugă puțin câte puțin pământul de sub picioare.

Actul 3 - And don't forget about our group fun fun fun plan!
Perechile se despart și mișcările devin spastice. O bustieră dispare cu totul. O blondă, toată numai din picioare și sâni, se agață animalic de niște fiare și zvâcnește din șolduri din ce în ce mai tare, mai rotund. Ritmul se sparge în acorduri haotice dar care curg unul din altul. Muzica din dans, dansul din muzică, ambele îndreptându-se spre un final la care n-are nimeni timp să se gândească, dar care vine. - Crăița Nanu

Our motto is: we take you everywhere but get you nowhere.

Pofte fetișiste

Titty Twister table dance - From Dusk till Dawn 

La vue de votre pied me trouble, Gustave Flaubert – L’éducation sentimentale

Timp de 4 minute te-ntrebi cum de nu crapă carnea aia de pe Salma Hayek.

Barul e plin de testosteron - golani, răufăcători, motocicliști - și știi că urmează să se-ntâmple ceva nasol. Până atunci, formația Tito & Tarantula începe să zăngăne o melodie, pe care își face apariția din tenebre atracția barului: Santánico Pandemonium. Șarpele galben scoate sunete slinoase încolăcindu-se docil pe toate curbele incredibilului corp care dansează lent și chinuitor. Aștepți în orice secundă ca Salma să muște din șerpălău și să-l înghită cu totul, el e clar mult mai inofensiv. Călcând peste cioburi, mucuri de țigară și ce o mai fi pe mesele unui bar, Salma își unduiește drum spre Tarantino care o așteaptă ca pe epifanie, cu gura căscată. Se postează în fața lui, fixează prada, ia sticla și-ncepe să-și toarne alcool deasupra genunchiului, în acorduri de chitară mexicană. Piciorul ei gol de pe care alcoolul se prelinge gârlă e-n gura lui Tarantino, care linge, suge, linge, ia o talpă peste față și o flegmă cu alcool în gură. Salma își continuă dansul, de data asta cu mai multă vervă, făcând cercuri largi cu părul, curul, și toată carnea aia care dogorește de ți se usucă gâtul, like hell breaking loose.

Pe scurt, Tarantino + Rodriguez duc fetișul piciorului la rang de artă și transformă un dans pe masă dintr-un bar într-o secvență în care erotismul are dimensiuni biblice.

Pofte de ocazii speciale


Zou, Bisou, Bisou - Mad Men

Megan cu franceza care prosteşte americanii, Megan care ştie când să lase capul pe spate şi când să urce piciorul pe mobilă, Megan care-şi ridică rochia cu vârfurile degetelor atât de doux uh uh, încât timp de aproape două minute cât cântă, simţi în carne invidia femeilor şi fascinaţia bărbaţilor şi taci, mişcându-ţi ritmic privirea în lungul corpului ei. Angajata sublimă, actriţa încă ratată, soţia cu ciorapi negri-plasă care-i cântă soţului la petrecerea de ziua lui, de faţă cu toţi cunoscuţii, pentru că Don Draper merită ce e mai bun.
Doar că el nu e Don Draper. Asta nu e ziua lui. Megan nu e femeia care să-i stăvilească disperarea. Ca toată viaţa lui, seara asta e o minciună cu picioare lungi şi sufocante. - Gabriela Pițurlea
Pin It email