Proiectul debutează cu o conferință despre impactul publicității online și secretele campaniilor în mediul digital. Aceasta va avea loc în sala de conferințe Paganini a hotelului Lev OR, începând cu ora 12:00. A doua zi, 3 aprilie, la aceeași oră, Andrei Cismaru - Social Media Manager - Mobexpert, Radu Ionescu – Kinecto, Florin Grozea - Hi-Q și Alexandru Negrea – Spada vor prezenta avantajele și dezavantajele celor două medii, precum și exemple concrete de campanii reprezentative în acest domeniu.
În ultima zi a evenimentului, la Romanian American Foundation (Casa RAF), începând cu ora 12:00 va avea loc un maraton de Cinema Ads debate, alături de actrița Ioana Blaj, care va povesti despre colaborarea cu Vodafone, iar Alina Tudor de la Petrom va vorbi despre campania „Țara lui Andrei”.
În cadrul proiectului, participanții vor avea parte de numeroase premii și activități, workshop-uri creative, dar și de un premiu final care constă într-o sesiune de shadowing în cadrul companiei Procter&Gamble România.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile online pe site-ul BOS și pe Facebook.