CompetiţIAA2 te trimite la un pitch adevărat

Redacția | 18 Dec 2012

IAA Young Professionals aduce al doilea client mare studenților pasionați de comunicare și marketing care își fac mini-agenție. După BCR urmează Groupama Asigurări.

Asociația tinerilor profesioniști din marketing și comunicare IAA Young Professionals lansează CompetițIAA2, care dă șansa unor 10 echipe de 3-5 studenți să lucreze pe un brief real, de la un client foarte mare, iar echipe câștigătoare să lucreze pentru el timp de 4 luni.

1. Fă-ți o mini-agenție.
Echipe de 3-5 studenți sau masteranzi completează formularul de înscriere.
Deadline: 21 decembrie, ora 23:59.

2. Sunt anunțați finaliștii, primesc un brief și un training de comunicare cu profesioniști.
Data: 10 ianuarie.

3. Cele 10 echipe finaliste participă la pitch.
Data: 24 ianuarie.

4. Echipa câștigătoare va avea 4 luni de îndrumare și va lucra plătit pentru departamentul de comunicare în vederea creării și susținerii brandului de angajator Groupama Asigurări.
Începând cu 16 martie.

***
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ultimii ani de facultate cu o pasiune comună pentru marketing şi comunicare.
Pin It email