Este vorba despre proiectul MOOZA Pop Up Store, prin care Băneasa Shopping City își propune să ofere o mână de ajutor celor mai talentați antreprenori aflați la început de drum. Centrul comercial oferă, timp de câte o lună, un magazin pentru cele mai apreciate proiecte creative. Practic, miza este o rampă de lansare în lumea greilor din retail și o șansă de a învăța business prin experiența operării unui magazin fizic.
Pașii de înscriere în proiect sunt simpli. Între 2 iunie și 7 iulie 2014, antreprenorii trebuie să își creeze un profil pe platforma online. Iar acolo, să urce un spot video care să îi reprezinte cel mai bine. Între 2 iulie – 1 august 2014, sarcina lor este să-și mobilizeze fanii să-i voteze; pentru a-și putea pune numele pe MOOZA Pop Up Store, antreprenorii trebuie să strângă cel mai mare număr de voturi pentru proiectul lor.
Pe durata întregii perioade de votare, tinerii designeri vor beneficia de promovare în mediul online, prin intermediul canalelor de comunicare ale Băneasa Shopping City.
Dacă și tu ești unul dintre cei care își petrece timpul liber creând obiecte unice, ca business sau ca simplă pasiune, încearcă-ți ocazia. Poate brandul tău îva ajunge ntr-un top al afacerilor românești de succes.
MOOZA Pop Up Store: magazinul tău în Mall Băneasa, timp de o lună
Se ia un tânăr antreprenor din domeniile creative. Se oferă acestuia, timp de o lună, propriul magazin în mall. Se asistă la nașterea unui nou brand must-have din domenii precum modă, design interior sau beauty.
MOOZA Pop Up store