Tânărul Creativ al Anului 2012, competiţie organizată de Art Directors Club România şi suţinută de Pepsi, va premia cea mai originală rezolvare a unui brief de creaţie care constă în realizarea unei campanii de activare a platformelor de social media Pepsi, prin care să crească interacţiunea dintre acestea.
Rezolvarea briefului trebuie să prezinte o direcţie de comunicare care integrează canalele de social media Pepsi şi să decline mesajele în 12 cover photo-uri pentru Facebook, o idee de album, o imagine-copertă pentru Pinterest şi imagini de background pentru YouTube şi Twitter. Plus cât mai multe idei. Deadline: 29 noiembrie.
Jurizarea va fi făcută de către membrii ADC România, iar câştigătorul va fi anunţat în săptămâna 3-6 decembrie 2012. Premiul constă într-un abonament pe un an la revista Lürzer’s Archive şi 500 €. Câştigarea competiţiei locale înseamnă şi înscrierea automată în competiţia ADC Europe, alături de celelalte lucrări câştigătoare alese de cluburile europene.
Regulamentul de concurs, formularul de înscriere şi brieful de creaţie se găsesc pe site-ul Art Directors Club of Romania.