Singura şcoală gratuită de publicitate, Teach Me, ajunsă la cea de-a opta ediție, îi cheamă pe cei pasionaţi de industria creativă sa se înroleze alături de Advice și marile agenții de publicitate din România într-o călătorie de la departamentul de client service până la aflarea celor mai noi tehnici de publicitate neconvențională.
În perioada 1-13 aprilie, la Acuarela – Galeriile Imbold, profesioniști ai publicității românești vor prezenta cele mai importante aspecte ale unor procese de branding și vor deconspira noile tehnici ale unei industrii unde norocul nu poate înlocui planificarea atentă și spiritul inovativ: Guerilla Advertising, Ambient și New Media, Strategii de loializare, Gamification, Marketing Senzorial și Community Marketing, Video Mapping și TV production.
„There’s no jackpot in branding” acesta este insightul de la care plecăm. Nimic nu este întâmplător, nimic nu este “norocos”, un brand se construiește în fiecare zi adaptându-se noilor trenduri, iar noi am vrut să fim în trend și să provocăm teme de actualitate”, spune Edina Berbescu, Project Manager TeachMe 8.
„Imaginea este cea care dă identitate brandului. Modul în care comunică brandurile influențează sau chiar determină percepția consumatorului despre brand, dând naștere unei identități personale. Pentru că acum brandurile vorbesc despre imagine, ediţia de anul acesta vorbeşte despre imagine în publicitate. Cum se naște imaginea și cum reușim să o menținem, aflăm la TeachMe 8” , spune Andreea Stoica, Project Manager TeachMe 8.