Workshopurile durează câte 6 ore, în care tinerii 18-25 (+) ani, cu preocupări în domeniu au un program de prezentări şi studii de caz, lucru în echipă și ateliere interactive, susținute de profesioniști din media de la Ubisoft, MediaProMagic FACTORY, New Media School, Academia de Fotografie și alții.
Programul workshop-urilor:
5 mai 2012 - Introducere în grafica jocurilor video (Secţiunea Jocuri Video)
12 mai 2012 - PR & Social Media (Secţiunea Advertising & PR)
19 mai 2012 - Fotoreportaj: Decupaje în realitate (Secţiunea Presă & Editorial)
26 mai 2012 - Tehnici de exprimare şi redactare (Secţiunea Presă & Editorial)
2 iunie 2012 - Editare video (Secţiunea Presă & Editorial)
9 iunie 2012 - Presa online (Secţiunea Presă & Editorial)
16 iunie 2012 - Publishing: De la idee la cititor (Secţiunea Presă & Editorial)
În fiecare sâmbătă între 5 mai și 16 iunie, între 11.00-17.00, la MNAC.